Oct 13, 2011

I cracked it once again!

Toliko mi se svidja kako Golden Rose Graffiti puca, da sam morala opet da ga upotrebim. Opet beli #01, ovog puta preko Golden Rose Pretty Color #141, prelepog crvenog laka koji svoju punu pokrivenost postize iz 2 sloja. Nedavno sam procitala u nekom magazinu da crveni lak za nokte ostavlja najbolji utisak na muskarce, i da oni jednostavno ne mogu da ga ne primete. Zato sam se i odlucila za ovu boju, da bi proverila tu cinjenicu, i mogu vam reci da bas i nije tako. Mnogo vise njih je primecivalo Essence – Where is the party (verovatno zbog mnostva njegovih boja), a ovaj lak nisu primecivali sve dok nisam stavili preko njega Graffiti. To je ipak malo interesantnije. Tako da ako zelite da privucete paznju nekom muskarcu svojim noktima, ja predlazem duo/multi-chrome lakove. Crveno ipak ostavite za sebe :)


I liked so much how Golden Rose Graffiti crackle, so I had to use it again. Again white #01, this time over the Golden Rose Pretty Color #141, beautiful red polish that is fully opaque with 2 coats. I have recently read in some magazine that red nail polish leaves most expression on men, and that they must notice it. That’s why I chose this color, just to see if that fact is true, and I can tell it isn’t really that way. More of them noticed Essence – Where is the party (probably because of lots of colors in it), and this polish they didn’t noticed until I putted Graffiti over it. That’s probably little bit interesting for them. So if you want to use your nails to attract men attention, use duo/multi-chrome. Leave red ones for yourself :)



BenQ Corporation

BenQ Corporation

IMG_0192 copy


Ne mozete ne voleti ovaj Graffiti… Koje po vasem misljenju boje noktiju privlace paznju muskaraca?


You can’t dislike this Graffiti… What is, at your opinion, best nail color to attract men attention?

8 comments:

  1. Bela in rdeča sta super kombinacija. <3

    Pri meni je bilo do sedaj tako, da so moje nohte moški opazili bolj, če sem imela kak nail art, crackle lak ali kak glitterček, če pa sem imela nohte pobarvane z eno barvo, pa ne tako.

    ReplyDelete
  2. Great combo!!
    I love it!

    ReplyDelete
  3. Bas lepo izgleda taj beli:) Moj dragi je odavno prestao da primecuje boju laka..dobro, sad bas kad je neki drecavi onda ume da iskomentarise..:)

    ReplyDelete
  4. Hmm, moj dragi se zapravo odusevi svakoj crvenoj nijansi, vidis, ima tu neke istine :D

    ReplyDelete
  5. super mi je kombinacija, a graffiti predobro pucaju i svaki put me iznova oduševe :-D
    ne znam za druge, ali moj više ne primjećuje nikakve... lažem, svaki bi neonac primjetio ;-)
    uglavnom, slažem s s tayom, uvijek prije primjete kakav nail art nego čistu boju ;-)

    ReplyDelete
  6. Sam lak ni ja sama ne primjetim, moze mi biti lijepa boja a svidjaju mi se samo nokti s nail artom, crackle dodatkom, glitterima i sl. Tako i moj muzek :D Ako ne vidi nista na noktima nego samo nalakirano zna da nisam zavrsila, a kada je zavrseno primjeti uvijek :)
    Mada mislim da mu je posebno draga crvena boja :D

    ReplyDelete
  7. Moj momak svaki dan traži da vidi nokte pa se razočara kad vidi da nema ništa novo :D

    Meni je taj crackle isto super, ja sam radila obrnutu kombinaciju, doduše sa crvenim Flormar Graffiti ali isto dobro pucaju! Samo bih deblji sloj stavila.

    ReplyDelete
  8. Nice combo! I don't know what's the colour that men like/notice more, only thing I know is that my bf doesn't like very dark/black nail polishes. But I still wear them of course!

    ReplyDelete