Oct 14, 2011

Halloween nail art #1

U mojoj zemlji se ne slavi Noc Vestica, verovatno zato sto je na isti datum kada je slavi Sveti Luka. Bude po koji maskenbal, ali to je to. A ja, ja slavim sve praznike za koje znam, pa cak i Kinesku Novu Godinu. Nije mi toliko bitan razlog, vazno je da se nesto slavi. Posto nikada do sada nisam pravila nail art povodom ove prilike, imala sam mnostvo ideja u glavi. Prva realizovana su paukove mreze i pauk, kao najjednostavnija. Nalakirala sam nokte u crno sa Essence - Must Have i ostalo sve obavila akrilnim bojama.


In my county, we don’t celebrate Halloween, probably because it’s on the same date when we celebrate Saint Luka.. There is always one or two masken-ball in town, but that’s it. And me, I celebrate every holiday I know, even Chinese New Year. I don’t really care for reason, it’s important that we celebrate. Since I never did a Halloween nail art before, I had plenty of ideas in my head. First one that I done is cobwebs and spiders, as it is simplest. I polished my nails in black with Essence - Must Have and I did everything else with acrylic paints.



IMG_0158 copy

IMG_0159 copy

IMG_0166 copy

IMG_0170 copy


Pa, sta mislite? Imate neki predlog za moj sledeci Halloween nail art?


So, what do you think? Do you have any suggestions for my next Halloween nail art?

8 comments:

  1. Pa bundevice ,naravno :) A i neki slepi mish bi dosao u obzir :)

    ReplyDelete
  2. @My Perfect Lounge ma ne pominji mi slepe miseve. U zadnjih 7 dana sam probala da ih nacrtam 100 puta i nikako ne uspe a da mi se svidja. Znam da je jako jednostavno, ali me ne idu :(. A bundevica ce biti :)

    @Lalice hvala :*

    ReplyDelete
  3. E ja neki dan našla da Bundle monster ima contest novi, i skontam da ću nacrtati mrežu sama a pauka i duha pečatirati s njihovim pločicama. I odustanem jer mi je mreža ličila ni na šta :D
    tebi je baš lijepo ispala :) I pauk ti je dobar, sviđa mi se manikura, super je, super, super :)

    ReplyDelete
  4. Uuuuu, lepo izgleda :) A Kaspera da probas? :) Trebalo bi biti lagano :)

    ReplyDelete
  5. @LPSN a videla i ja taj Bundle Monster contest, ali se ne mogu ukljuciti jer nemam ama bas nista njihovo. A sad da narucujem - necu. Skupi su mi :(

    @Aurora hmmm Kasper. Dobra ideja. Probacu :)

    ReplyDelete
  6. da znaš, pauk ti je sladak, niti mene nisi prestrašila ;-D

    ReplyDelete
  7. Super mi je,vjerojatno ću ti je ukrasti ;)))

    ReplyDelete