Oct 29, 2011

Halloween nail art #3 : Pet Society Monster

Verujte mi, nisam imala ideju kakvo cudoviste da nacrtam. Zato sam se odlucila za najsladje. Ako ste i vi, kao i Lalica, Amra i ja igrale Pet Society na Facebooku, onda ce vam sigurno lik ove slatke igrackice biti poznat. Ako ne, svakako cu vam pokazati sliku.

Trust me, I had no idea what kind of monster do draw. That’s why I decided for cutest. If you have, like Lalica, Amra and me played Pet Society on Facebook, then I’m sure you will recognize character of this cute little doll. If you haven’t, I’ll show you a picture of it.

  • Essence – Bad Girl
  • Essence – Lime Up!
  • White&Black Acrylic paint 

MonsterDoll

A evo i moje verzije :)

And here is my version :)

IMG_0131 copy

IMG_0133 copy

Sta mislite? Jel lici na original?

What do you think? Does it look like original?

9 comments:

  1. haha! so cute~ it's really well done!

    ReplyDelete
  2. Buhuuu..prepadoh jadnu macku koliko sam se glasno nasmejala :))

    ReplyDelete
  3. aaaaaaaaa legendarna i nekad skupa igračka monster plushie :D znam koliko sam ju željela :) svaka čast... :)

    ReplyDelete
  4. A joooj,kako slatko :))))

    ReplyDelete
  5. nego da liči, super si ovo napravila :-D
    svaka čast!

    ReplyDelete
  6. Hahahha, e vala svaka cast :D
    Neki dan sam bas razmisljala da trebam pogledati onu njihovu kogaweb ili koja je vec sad pa da nadjem neku ideju :)
    Monster doll, ee, sjecas se kako je to bilo rare, pa su ga hakovali pa je onda bio na svakom koraku :)
    Lijepa vremena :) Bas me podsjeti :)

    ReplyDelete