Oct 12, 2011

Press Release : Bootie Babe Cosmetics

Ne znam za vas, ali ja obozavam da tragam za novim kozmetickim kompanijama, narocito onima koji imaju lakove za nokte. Lakova nikada dosta :). Tako sam i naisla na Bootie Babe Cosmetics, koji me je na prvi pogled odusevio inovativnim oblikom bocica. Iako sam procitala da se mnogima ne svidja sto je u pitanju oblik donjeg dela zenskog tela, meni su slatke. Bootie Babe Cosmetics ima u svom asortimanu 12 razlicitih boja, sa cenom od 9$, i ono najbitnije : salju internacionalno! Jos jedna dobra stvar : 3 Free su, a sve znamo koliko je to bitno. Osnivac Bootie Babe-a Mark O’Hara je rekao da je zeleo da “stvori zabavne i unikatne beauty proizvode koji ce bukvalno odudarati od konkurencije. A ja mislim da je uspeo u njegovom cilju.


I don’t know about you, but I love searching for new cosmetic companies, especially those who have nail polishes. There’s never enough of them :). So that’s how I found Bootie Babe Cosmetics, that thrilled me on first look with it’s innovative shape of bottles. Although I read that there is lot of people that doesn’t like that is downer part of women’s body about, I think they are cute. Bootie Babe Cosmetics have 12 different colors in their shop, price is 9$, and most important thing : they ship internationally. One more good thing : they are 3 Free, and we know how that is important. President of Bootie Babe Mark O’Hara said that he wanted to “create a humorous, bold and truly unique beauty product that would literally “stand out” from the competition”. And I think he totally succeed in his goal. And here are the colors :


bootie1

bootie5

bootie8

bootie7

Pa, sta mislite? Slatko, uvredljivo, svidja vam se, ne?
Bootie Babe trenutno ima i takmicenje na njihovoj Facebook stranici na kojima mozete osvojiti neke od ovih lakova, pa ako zelite, mozete okusati srecu :).

So, what do you think? Cute, insulting, like, dislike? 
Bootie Babe made few contest on their Facebook page, where you can win some of this polish, so if you want, you can try :).

4 comments:

  1. meni su prelude, sviđaju mi se ;-D
    samo mi se čep čini malo nespretan...

    ReplyDelete
  2. Meni se dopada, odoh da vidim tu nagradnu igru :D

    ReplyDelete
  3. Meni je oblika zelo všeč. Te lake bi kupila verjetno samo zaradi stekleničke.

    ReplyDelete
  4. Gledala sam, preslatke su guze :)

    Sviđaju mi se ove dvije nježnije boje, vidjet ćemo koliko će biti shipping, voljela bih bar jednu čisto zbog oblika!

    ReplyDelete