Oct 10, 2011

Essence - Where is the party?

Nisam mogla da verujem da jedan lak moze imati toliko boja u sebi… Znate onaj osecaj kada pricate sa tamo nekim ljudima i ne gledate u njih, vec koristite svaki momenat da buljite u svoje nokte? E takav efekat ovaj lak ima na mene :). Sa samo dva sloja, tako mnogo boja. Pripremite se na spam slikama :).

I couldn’t believe that one nail polish can have so many colors inside itself… Do you know the feeling when you talk with someone and you don’t look at them, because you use every moment to stare at your nails? That’s how this polish have on me :). With only 2 coats, so many colors… Prepare yourself for picture spam :)

BenQ Corporation

BenQ Corporation

BenQ Corporation

BenQ Corporation

BenQ Corporation

BenQ Corporation

BenQ Corporation

Ok, prestacu. Prvo mi je bilo jako tesko da uslikam ovaj lak, ali sam posle nekako imala srece, i uspelo mi je preko 20 slika. Verujte, bilo je jako tesko odabrati. Sta reci, zaljubila sam se. A vi?

Ok, I’ll stop. At first, it was really hard to take pictures of this polish, but later I had luck, and I succeed to took over 20 good pictures. Trust me, it was hard to choose. What can I say, I’m in love. Are you?

9 comments:

  1. Divan je i ne znam zašto ga nisam još do sada kupila. Valjda zato što bi kao i ti samo u njega gledala!

    ReplyDelete
  2. @Maybe nije zlo gledati, samo da niko ne primeti ;).

    ReplyDelete
  3. krasan je, moj još uvijek čeka na probu :-(
    totalno znam taj osjećaj - imam super nokte i moram buljit u njih ;-D

    ReplyDelete
  4. Imam sličan lak od Golden rose pa ovoga nisam kupila, ali odlično izgleda i super si ga uhvatila. :)

    ReplyDelete
  5. A bas mi lici na fleku od benzina kad se razlije po mokrom asfaltu :)) Ja ga kupila i prosledila..

    ReplyDelete
  6. Ja sam svoj već skoro potrošila,obožavam ga,i super si ga uspjela uhvatiti ;))

    ReplyDelete
  7. Wow, moram da ga nadjem :) A taj osecaj koji spominjes vrlo dobro znamo i ja i moj dragi :D

    ReplyDelete