Oct 3, 2011

Golden Rose chose it!

Znam da nisam postovala 10 dana i jako mi je zao. Borim se da zadrzim skolarinu, tako da neke stvari ipak imaju prednost… Drzite mi palceve :).
U svakom slucaju, danas sam iskombinovala dva laka – Golden Rose Paris 106 i Essence – Choose me. Kada sam bila zadnji put u DM-u, nisam ni zelela da uzmem Choose me, ali sam slucajno umesto Out of My Mind (bilo je jako lose osvetljenje) tako da mogu reci da je on izabrao mene. I drago mi je da jeste. 
Prvo sam nalakirala nokte sa Golden Rose, teget plavim lakom koji prelepo izgleda na noktima. Malo me podseca na Essence – Just Rock it!, i planiram da uskoro uradim i poredjenje ova dva laka. Oba imaju tu boju plavog mastila koju ja obozavam. #106 dobija boju kao u bocici posle samo 2 sloja, sto je vrlo dobro naspram Proteinskih lakova. Posto je cep duguljast, pa je i cetkica dugacka sto meni odgovara. Sto duza, to bolja :).

I know I didn’t post for 10 days and I’m so sorry. I’m trying to keep my scholarship, and some things have priority… Cross your fingers :).
Anyway, today I combined two polishes – Golden Rose Paris 106 and Essence – Choose me. When I was in DM last time, I didn’t plan to buy Choose me, but I did it accidently instead of buying Out of My Mind (they have very bad lightning) so I can say it chose me. And I’m glad it did.
First I polished my nails Golden Rose, dark blue polish that looks great on nails. It reminds me on Essence – Just Rock it!, and I am planning to compare them soon. They both have that blue ink color that I love. #106 fully covered my nails with only 2 coats, which is better then Protein polishes. Cap is long, and so is the brush and that’s great for me. Longer it is, it’s better :).

IMG_0073

IMG_0076

Procitala sam samo jedan swatch od Choose me (prvi koji mi je Google izbacio), i videla da je devojci trebalo 6 slojeva, tako da sam smislila da ga upotrebim kao layer. Bocica svakako ima samo 5ml, pa je steta istrositi je celu za samo jedno lakiranje. A kao layer preko ove teget… zapanjujuc je.

I read only one swatch of Choose me (first that came on Google), and I saw that it needs 6 coats, so I decided to use it as layer. Bottle has only 5ml, so it’s shame to use it for only one polishing. And as a layer over this dark blue …it’s stunning.


IMG_0081

IMG_0088

Nakon sto sam ga stvarno namazala (jedan sloj), imam osecaj da i nije toliko redak, tako da cu sutra probati samo njega. Pa ako i potrosim celu bocicu, nema veze, svakako nije bio planiran :).
Jeste li ga vi izabrale ili vam je u planu?

After I really applied it (one coat), I have a feeling that it’s not so sheer, so tomorrow I’ll try just it. And if I spend whole bottle, never mind, it wasn’t even planned :).
Dod you chose it or do you have plan to do that?

7 comments:

  1. sviđa mi se ovaj golden rose, ali mi se čini da mu još jedan sloj ne bi naškodio ;-)
    meni su za choose me trebala samo dva sloja ;-)
    i da, drži se ti škole, neke stvari su ipak važnije od nalakiranih noktića ;-D

    ReplyDelete
  2. lijepa kombinacija :)
    imam "choose me" i lakiram isto samo dva sloja!

    PS: tvoj novi layout je presladak :D

    ReplyDelete
  3. Super kombinacija. Tudi jaz sem za choose me potrebovala samo dva sloja.

    ReplyDelete
  4. Super kombinacija. Tudi jaz sem za choose me potrebovala samo dva sloja.

    ReplyDelete
  5. I ja bih dodala jos jedan sloj GR, ali kombinovan sa Essencom je super bas :)

    ReplyDelete
  6. Imam odavno Choose me,meni iz 2 deblja ili 3 tanka sloja potpuno prekrije...

    ReplyDelete
  7. Imam ovaj prvi lak :D

    ReplyDelete